هفت نکته در طراحی و صفحهبندی کتاب
این مقاله شما را با عناصر اساسی و رایج ترین مشکلات هر دو نوع حروفچینی و طراحی چیدمان آشنا می کند. اگر این موارد را رعایت کر
برند بوک چیست؟
برند بوک چیست ؟ به عبارت ساده برند بوک خلاصهای از ارزشهای اصلی برند شما و رسالت آن است. برند بوک از ظرافتها و پیچیدگیها
روانشناسی و تاثیر رنگها در طراحی – بخش سوم
رنگ سیاه همهی طیف رنگ نور را جذب می کند. مطابق روانشناسی رنگ ، بسیاری از ارتباطات و ویژگیهای مختلف برای رنگها وجود دارد.
روانشناسی و تاثیر رنگها در طراحی – بخش دوم
رنگ آبی رنگ آبی و طیف آن به عنوان رنگ سرد شناخته شده ، برای بیشتر ما این رنگ یادآور آسمان و دریایی ساکن است ، به همین دلیل ا
روانشناسی و تاثیر رنگها در طراحی – بخش اول
رنگ قرمز رنگ قرمز و طیف آن به عنوان رنگی گرم شناخته شده که اغلب پر جنب و جوش و هیجانآور توصیف میشوند ولی در عین حال میتوا
روانشناسی و تاثیر رنگها در طراحی – مقدمه
مقدمهی روانشناسی رنگها چگونه رنگ چنین نیرویی قدرتمندی در زندگی ما دارد؟ چه تأثیراتی می تواند بر بدن و ذهن ما داشته باشد؟
فواید و نقش اساسی بستهبندی در فروش محصولات
در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان فکر میکنند کیفیت محصول و عملکرد آن مهمترین بخش برند آنها است، از این موضوع مهم بیاطل
نقشهبرداری از ذهن چگونه به طراحان کمک میکند؟
نقشهبرداری از ذهن شکلی از تفکر است که به طراحان اجازه میدهد تا مسائل و طرحهایی که در ذهن خود دارند را جستوجو کنند و پاس